Isnin, 11 Februari 2013

Tumpang lalu...pomote untuk member...



Skybox Full Chanel Astro...



Saya dah pasang...memang puas hati...anda bila lagi...dengan skybox ni boleh tengok Astro 

full channel. Gambar cantik dan saya amat puas hati. Kalau biasa bayar Astro RM 140++ untuk 
full channel, dengan skybox cuma Rm150 setahun atau RM 12.50 sebulan. siap ada astro first tuh....perghh...murah giler...sesuai untuk saya yang memang kedekut ni....wakakaka....
memang berbaloi-baloi...Skybox ni ada dua jenis, F3 dan F5: memang ada perbezaan. Macam 
saya pakai F5 sebab saya rasa F3 tu besar gedabak sangat...F5 ni lebih comel...nampak mahal... hehehe

Perbezaan Skybox F3 & Skybox F5

    1. F3 design lebih BESAR,Skybox F5 design KECIL & SIMPLE
    
    2. Casing Skybox F3 dari BESI (cepat Panas) ,Skybox F5 dari PLASTIK(Lambat Panas).

    3. Skybox F3 mempunyai suis on/off dibelakang dekoder manakala  Skybox F5 tiada.

    
    4. Skybox f3 TIDAK bleh auto connect klau guna wifi adapter  & SKYBOX F5 bleh      AUTOMATIK connect dengan WIfi klau guna usb wifi..

Kalau berminat leh contact brother ni...
Rie-019-2954634...servis memang tip top... penghantaran keseluruh Malaysia katenyer...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Oyeke? dh baca entri? dh komen? belum? Jom Komen sini.. trimakasih sudi komen, siap follow lg.. baiknya kamu ni...