Monday, September 21, 2015

Makan Pedas Jangan Buasir Sudah.. hahaha


Haha.. cerita petang ni di blog Oyeke ni ialah pasal mereka yang kuat makan pedas.. hemm.. teman suka gak makan pedas tapi idak le pedas yang lansung tak boleh diterima tekak.. bukan setakat tekak, nak menyuap ke mulut pun bibir dah terasa terbakar.. idak le nak meneruskan sumbat dalam mulut.. huhuhu.. rela la makan benda lain lagi .. 

Alkisahnya, baru-baru ni teman ada la buat Ayam Masak Lemak Cili Api.. teman letak berberapa biji Cili Api yang merah yang pedas tu weh.. banyak jugak.. dalam 10 kot.. tapi masa time makan.. boleh plak encik hubby cakap kurang pedas.. Aiyooo.. terkejut teman.. teman yang baru 3 kali suap pun dah meleleh air hidung tahan pedas.. hubby lak kata tak cukup pedas.. hahaha.. ke teman yang tak kuat makan pedas? aloh.. sabar jelah.. lain kali kena tambah cili api lagi la nampaknya.. huhu.. 

Teman dapati Hubby teman ni memang suka dan sangat2 suka dan suka giler makan pedas.. macam diorang yang dalam gambo ni la kot-->MAKAN PEDAS TAK HENGAT!!

---------------------------------------------------------------------------------

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

0 comments:

Post a Comment

Oyeke? dh baca entri? dh komen? belum? Jom Komen sini.. trimakasih sudi komen, siap follow lg.. baiknya kamu ni...