Selasa, 12 Mac 2013

Zain Saidin Hadiahkan Rozita Che Wan Gelang Emas

Opsssss.. teman tersalah upload gambo lea pulak.. ekekekek.. soriiii.. hee.. tp teman suka gok gambo ni.. bio sini lah.. takmo delete.. cumey kan dafi n RCW dlm gambo ni.. !


Rozita n Zain bakal Nikah Julai ni? yeke??


Awet muda betul cik Ta ni.. apa petuanya yea??

he2.. ni bukan nak citer pasal petua nk jd cantik or awet muda pasal Cik Ta yea.. tapi ni nak bercerita tentang Hadiah Besday yg Cik Ta dpt masa Besday dia tahun ni.. heeee... maleh teman nak citer lelebih.. kome baca je lea kat bawah ni yew!

Bukan hadiah biasa, tapi gelang emas dari Habib Jewels yang dihadiahkan oleh Zain kepada kekasih hatinya, Rozita Che Wan disebuah majlis ulang tahun Rozita yang ke 39 malam kelmarin.
Majlis ini telah dirancang bersama oleh penerbit Zeel Production Sdn Bhd iaitu Fadzil Teh bersama beberapa orang lagi  rakan selebriti lain di Publika, Solaris Dutamas.
Dalam pada itu, Zain turut berharap agar harapannya untuk memperisterikan Rozita Che Wan akan tertunai.
“Harap-harap ia akan jadi lebih bermakna dengan niat suci kami untuk bergelar suami isteri. Mana-mana pasangan bercinta pun mengharapkan pengakhiran yang indah untuk ke jinjang pelamin dan seterusnya bahagia ke akhir hayat. “Ia lebih baik kerana kita boleh berkongsi banyak perkara bersama-sama. Susah senang bersama,” ujar Zain


0 ulasan:

Catat Ulasan

Oyeke? dh baca entri? dh komen? belum? Jom Komen sini.. trimakasih sudi komen, siap follow lg.. baiknya kamu ni...